31 januari

Ny månad om 15 min! Eller aa när detta puliceras så kanske det är 10 min men men. 
Jag har använt upp allt mitt 3G så jag känner mig ganska handikappad när jag inte har wifi! Åkte buss ifrån Stenungsund idag och var tvungen att vänta på stationen i 40 min utan 3G, det funkar nästan inte... Plus att min spotify inte vill att jag ska kunna lyssna på vissa låtar på offline mode så jag kan ju bara lyssna på jättefå... Suck!

Idag åkte jag i alla fall in till Gbg med Sara och Johannes och så mötte vi upp Elin. Sen åkte jag och Johannes hem till honom och så kom Madde, Carro, Filip och Daniel dit. Vi skulle egentligen åka pulka med vi kände att det blev för mörkt. Så spelade kortspel och fick göra grejer om man förlorade, jag och Madde fick springa en lite sträcka i bara underkläderna i snön, det var egentligen inte så jätte kallt, bara om smalbenen där snön kom upp (vi fick ha skor). Men nu är jag hemma igen i min sköna varma säng! Snacka om att jag frös på stationen, mina tår va som isbitar! 

Imorgon händer det kuligheter!!
Godnatt!
En snap jag inte kunde skicka... Buhu 

Kommentarer
Postat av: maddiluu

omg hon åkte buss när jag o johannes åkte hem till mig, gud vad jag störde mig på henne haha

Svar: Jag vet, det var 3 gången jag åkte med henne på 3:an haha
Alva Bergener

2014-02-01 @ 07:49:13
URL: http://abovetheclouds.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0