4 januari

Igår pluggade jag med Carro och Linnea. Gick inte jättebra... Vi har matteprov efter lovet och det är inte mycket jag fattar... Men vill verkligen försöka få E i alla fall! Om jag får minst E på alla matteproven som vi har innan nationella så klara jag mig. Och nationella lär vara väldigt svårt... Sen på kvällen gick jag till Elsa, vi pratade, hon packade och så såg vi på film. Jag gick hem vid 3 tror jag. Idag sov jag till 1, sen åkte mamma, Alice och jag till rusta. Sen åkte vi hem och färgade håret på mig! Inget speciellt utan bara för att mitt hår hade blekts och jag hade utväxt. 

In action.

Resultatet får ni se en annan dag, håret är fortfarande blött. 

Skulle någonstans ikväll men blir antagligen inte av.. Får bli familjen ikväll då och film eller nåt. Ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0