7 januari

Vad sjutton har jag gjort idag egentligen?! Skulle gå upp vid halv 10 tänkte jag men vaknade 9 så tänkte att jag kunde ligga kvar ett tag. Men då somnar jag självklart om.. Vaknade runt 11 igen tror jag. Fick bara i mig 1/2 macka för att jag mådde illa. Sen har jag bara myst typ. Försökt plugga matte (haft fel på alla tal), målat naglarna, spelat Alfapet med Alice (förlorade stort) och badat badkar. Nu sitter jag och lyssnar på musik med matteboken framför mig, vill inte öppna den bara. 

Imorgon ska jag träna! Om jag hinner, får råplugga matte på lektionen imorgon så jag hinner! 
Ha det bra! Kram


Fick bli 2 bilder från Spanien på mina fina kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0