1 mars

Nu är der exakt 3 veckor kvar tills jag fyller år!!!!! 

Hade en jättemysig eftermiddag/kväll igår! Hittade ingenting i Gbg.. Eller det var så mycket folk så när Madde tillslut hittade något till Johannes var vi jättetrötta. Pastacarbonaran blev jättegod och kakorna med! Vi gjorde dubbelsats så det blev runt 40 kakor. Vi såg bara på twilight sen vi orkade inte se dom andra filmerna, men vi såg på Vänner istället. Sen låg vi och pratade ett tag innan vi somnade. Hon åkte hem vid 10 idag. Så nu har jag städat undan allt bakgrejs som vi inte orkade städa undan igår. 

Idag får jag se vad som händer. Någon som vill hitta på något ikväll kanske? 
På tåget in. 
Jag är så duktig på att ta kort, detta var den ända jag tog...
Denna tog jag nu. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0