10 mars

Kommer inte på vad jag ska skriva egentligen. Sitter bara och stirrar på mobilen. Funderar på att sluta blogga. Men det är ju så kul att komma tillbaka hit och kolla på alla gammal inlägg, hur man förändras under åren osv. Så kommer nog fortsätta ändå haha. 

Det hände inte mycket i skolan idag. Lektionerna var som vanligt. Jag var faktiskt ganska pigg och glad idag! Gillar sånna dagar! Blev klar med historian idag också, den skulle vara inne igår men han öppnade mappen lite längre! Nu är det bara matteprov, engelska uppsats och nån drama grej som måste göras... Snart kommer väl ett svenska prov också. Fast dom gillar jag faktiskt haha, men det är intressant med litteraturhistoria plus att det går så bra på dom proven för mig! 

Nu på kvällen har jag skrattat som en galning, ibland kan vi vara väldigt roliga i denna familjen haha! Flum familjen

Hoppas veckan har börjar bra för er med! 

Charmerande syskon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0