15 mars

Nu har Alice hjälpt mig att fixa en ny header, äntligen!! Tack bästa syster! Men alvatar står fortfarande kvar men vi har ingen aning om hur man får bort det, haha så det får vara så.. 

Igår åkte Sara med mig hem, vi gjorde pannkakor och satt och pratade med Alice om killar haha, det va mysigt! Sen satt vi och pratade på mitt rum tills vi skulle åka till Johan för att fira han. Det var en mysig dag/kväll! Jag åkte hem vid halv 1 någon gång. 

Johans tårta, haha bara 7 ljus

Söt liten vovvsing! 



Idag ska jag göra efterrätt till nästa vecka till mitt släktkalas. Det är något som man kan frysa in så vi slipper göra det nästa helg, för då hade vi aldrig hunnit. 
Ha en bra lördag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0