3 mars

Nu är jag förkyld igen... Kom över natten! Fan asså jag som kom igång med träningen jättebra nu ju!! 

Idag har jag varit så jäkla glad, har typ skrattat åt allt, haha! Fattar inte vad som hände och på en måndag! Mensen antagligen. Imorgon lär jag väl vara irriterad på allt och vilja gråta hela tiden eller nåt. Fast jag blev lite irriterad till och från på idrotten(sista lektionen). Ni fattar om ni känner mig. 
Fick faktiskt gjort lite matte sen när jag kom hem faktiskt. Duktigt!

Nu ska jag lyssna på musik i sägen och invänta sömn, kunde knappt sova inatt... Kram
Hihi hata mig inte nu Madde! Du är jättesöt!


Kommentarer
Postat av: maddii

HAHAHHA ALVAAA, TA BORT SNÄLLA!

2014-03-06 @ 16:45:25
URL: http://abovetheclouds.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0