6 mars

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva faktiskt. Va hos tandläkarn idag så nu typ kliar det i tänderna och spänner i huvudet, det gör inte ont det är bara obehagligt... Vill bli av med skithelvetet nu!! Är så jävla trött på skrothögen nu! Har haft den i fucking 2,5 år... Snart sliter jag fanimej ut den själv!! 
Okej förlåt för så alla svordomar men det är så jag känner! HATAR den obeskrivligt mycket! Kommer säkert ha den när jag blir gammal och dör. 

Nu ska jag nog sova, eller bara ligga och lyssna på musik ett tag. Imorgon är det i alla fall fredag! Ska på teater i Gbg, suger faktiskt... Men men, finns inget jag kan göra. Godnatt från en bitter Alva. 
Bitter va det ju! Jag var glad förut när jag tog den iaf. 

En i min klass bakade denna när vi hade hejdå fika för våran lärare. Fiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0