Långhelg!!

Wiiihooo! Nu är det inte skolan förens på onsdag! :D
Idag i skolan hade vi engelska nationella, skiva. Har ingen aning om hur det kändes att det gick, jag får bara vänta och se ;) Sen efter skolan mådde jag inte så bra... hade värk i hela kroppen... så gick hem och typ nörda tv ;D

Igår efter skolan åkte jag och mamma in till torget för att byta min klänning som jag köpte förra fredagen och sa att jag skulle lägga upp men den såg så mesig ut på mig typ ;) Men jag bytte till en as varm tröja (behöver verkligen det eftersom jag fryser typ hela tiden) och ett par vanliga vita shorts på gina då :D Sen va jag och mamma inne i en ny butik och där köpte jag en necessär, behövde verkligen en ny för innan hade jag bara en grön med hello kitty och jag är inget direkt fan av henne ;)


Här är både tröjan och necessären :D hihih
orkar inte ta kort på byxorna, det är ju inget speciellt med dom ändå ;)

Nu ska jag titta på new girl! as rolig serie enligt mig! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0