Livets under!

Heej, tror det va ett tag sen jag skrev nu va? kommer inte ihåg när det va senast, men har haft typ fullt upp de senaste dagarna typ. Igår va det morfars begravning, det va hur fint som helst! Och idag fick Ester (våran katt) 3 små underbat söta kattungar! Som tur va så var jag hemma från skolan idag också så jag fick vara med genom hela förlossningen (heter det så till katter också?)! Det kommer komma massor av bilder på dom, jag lovar, hihih ;)
Imån ska jag till skolan, känns som om jag inte varit där på ett halv år typ ;o

Sen imån ska jag på "jobbintervju", jag har sökt jobb i kyrkan typ :D och jag ska sjunga då också och jag är förkyld så min hals är inte så bra än och det känns som det kommer gå åt pipsvängen ;D hahah

Nej, nu har jag bara skrivit om massa strunt som ingen kommer orka läsa men det är skönt att bara skiva av sig ;)



IMÅN ÄR DET FREDAG! PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns alltid för dig Alva!<3

Åhh ta kort på dom SNARAST!!!

2012-04-05 @ 09:35:34
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0