9 augusti

Jag bloggar från datron för ens gång skull nu, gör aldrig det annars för det är mycket enklare på mobilen tycker jag. Det är därför det inte är så värst skarpa bilder, alla är mobilbilder. Eftersom jag alltid är inne på mobilen så har jag inte tänkt på att jag behöver byta header! Shit va ful den är! Har ingen aning om hur man gör det så jag måste be Alice om hjälp sedan måste jag ju också göra en header... Suck! 
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra, jobba vet jag i alla fall. Skulle vilja åka till Torp men får se hur det blir med det. Är ju sjuk så vet inte riktigt hur mycket energi jag har. Ikväll kommer i alla fall mina morbröder med familj och mammas kusin med familj. Vi ska grilla osv. 
 
Ha en bra dag allihopa! 
Det får bli en gammal bild på Nilson när han var en lite kattunge! Har ju inga bilder på denna datorn eftersom jag använder mammas för att det är en Mac och dom är så mycket bättre än min skoldator och min andra jävligt sega dator... 
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0