De sista dagarna

På resan så gjorde vi inte jätte mycket. Dagen efter julafton satt jag och läste nästan hela dagen, fick läst 160 sidor! (Va julafton på tisdagen eller onsdagen? Tisdagen va? Haha) 
Aja sen kommer jag inte ihåg så mycket. På fredagen åkte vi till ett köpcentrum, där fick jag köpt lite grejer, en kjol, 2 tröjor och lite julklappar. Sen packade vi när vi kom hem. 
På lördagen gick vi upp kl 6, som sagt, och begav oss till flyget och hemåt. 

Från flyget (no shit??)

Våran utsikt

Wilma fick den vita chokladen i Aladdin asken. Vilken bild eller hur? Haha 


Sniglar, fyfan säger jag bara! Vågade inte smaka för det luktade snigelslem! 


Min och Alice shopping under veckan. 



Nu ska jag snart iväg till Elin för nyårsfirande! Taggad!! GOD NYTT ÅR PÅ ER! Hoppas 2014 blir ett bra år nu! Ha en fin kväll och ta det lugnt  och var försiktiga! Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0