God jul

God jul på er allihopa! Kom och tänkte på att det var julafton igår, hade inte en tanke alls på att det var idag! Lite kort om gårdagen: 
Vi tog tåget in till Barcelona vid 11. Det va ganska segt, det tog lite mer än en timma. Men det var fin väg, man åkte längs strandkanten nästan hela vägen. När vi kom fram var det hur jäkla mycket folk som helst! Helt sjukt asså! Men vi gick runt och tittade i affärer, jag hittade faktiskt ingenting.. Tyckte inte det var jätte roliga affärer, London är sååååå mycket bättre! Så om ni vill shoppa åk hellre dit! Men det är klart att det var coolt där ändå.
Vi åt tapas lunch, helt okej mat! 
Vi gick in i en affär som heter Sephora, en enorm smink affär (för alla som inte visste. Nej känner mig inte alls skyldig, Alice tittade jättekonstigt på mig när jag sa att jag inte visste vad det var för någon affär) och där blev Alice och jag sminkade. Riktigt kul! Sjukt dyrt var det också, men Alice fick köpt en palett för 32 euro. 
Sen åkte vi hem och badade jacuzzi och åt pizza och tittade på uppesittarkväll. 
Ett stort varuhus, med massa märkes affärer. 

Nu ska vi ha julaftonsmys hela dagen! Sen blir det såklart Kalle ankas jul, det missar vi inte för något i världen. 
Have yourself a merry lite christmas! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0