4 november

Sov max 4 timmar inatt (antagligen mindre, orkade inte kolla på klockan)... Kunde verkligen inte somna, hade så jäkla många tankar i huvudet! Låg och vred och vände bara, jag slumrade inte ens till?! Sen vaknade jag kl 6, 40 min innan jag brukar gå upp.. Kul! 
Aja som tur va har jag inte varit ett dug trött idag! Tröttheten kom nu typ. 

Imorgon och på onsdag har vi år 9:e dagar på skolan, alla nior i stenungsunds komun kommer och får kolla på några linjer. Så vi esteter ska visa vad vi gör typ, draman vi ska spela upp en liten teater och musikarna ska spela 2 låtar. Är inte super taggad, inte taggad alls faktiskt...

Önska mig lycka till! Kommer säkert tappa bort mig... Nej så får jag inte tänka!! 
Nu dör min mobil snart... Godnatt!

Hittade denna jätte söta bilden på Linnea! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0