14 oktober

Super mega mysig kväll i lördags! Vi gjorde först en kycklingsallad för att vara lite nyttiga innan vi ställde fram sockret, haha. Jäklar va mycket vi hade!! 


Det är cupcakes, mini donuts, chokladbollar, kladdkaka,cheesecake, pepparkaksdeg (att det ens går att köpa nu?!), nutella, choklad, grädde, m&m:s, och pytte lite godis. 



Idag har varit en hyfsad dag i skolan. Musiken är riktigt kul! Sista lektionen var det basket, jag gillar verkligen att spela basket. Mitt lag vann med 12-2, och jag gjorde 8 av poängen!! Är super stolt över mig själv faktiskt! Är stolt över alla i klassen faktiskt, alla kämpade verkligen på, till och med de som inte brukar kämpa på alls typ! 

Den sista minuten fick jag bollen på nageln och den bröts, det blödde ganska mycket, haha så typisk tjejgrej asså! 

Aj! Den bröts ganska långt ner, typ 3 mm från det "vita"...(jag hade aldrig fattat min förklaring!) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0