16 oktober

Idag har varit en väldigt lugn dag! Media på morgonen, vi visade upp våra filmer som vi har gjort. Sedan gick hela klassen (och vissa andra på skolan) på teater. Den handlade om barn med "jobbiga" hem. Föräldrar som kanske har nån sjukdom osv. Intressant var den! 
Sen hade vi matte, jag fattade faktiskt för en gång skull, har verkligen svårt för matten nu, jag ligger 20 sidor efter och vi har prov nästa fredag...


När jag kom hem gick jag en höstmysig lång promenad med Frasse! (Det var ljusare ute än vad det ser ut på bilden!)

Nej nu ska jag försöka jobba mer matte och så måste jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon! Vi har skolfoto... Jag har inga bra kläder. . . . 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0