14 april

Idag tittade jag klart Friends, så nu är det slut... Så sorgligt! 

Idag har vi varit på kostymprovning i Göteborg. Vi ska ju vara statister i en serie som heter Viva Hate som kommer sändas i höst. Den utspelar sig på 90-talet så vi ska ju vara 90-tals klädda! Jag har redan skrivit om detta tror jag, men skit samma. Det ska bli jätte kul! Men det kommer oftast vara inspelningar på kvällar och nätter och det är väl lite segt. Men jag är ung och pigg så det ska allt gå! Ingen aning om hur många inspelningar vi ska vara med på men första är i alla fall nu på onsdag. 

Efter kostymprovningen åkte jag hem till Sara, köpte med mig lite gott och så hade vi det mys! Pratade och så bara. Älskar lov! Kom hem för 40 min sen och ska nog sova nu. Så godnatt! 

Haha, nja inte riktigt kanske. Men man kan ju alltid drömma! 

Jag vet vi är fina.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0