6 april

Va ju på läger i helgen, det var roligt förutom att jag blev rejält förkyld så jag åkte faktiskt hem på lördagkvällen. Mådde så jäkla dåligt på fredagen men ville inte missa en sak vi gjorde på lördagskvällen så fick härda mig igenom dagarna. Så nu sitter jag i soffan och mår piss... Ont i huvudet, näsan rinner och jag kan inte andas genom näsan så jag knarkar nässpray. Halsen är faktiskt bättre, så det är en positiv sak! 

I väntan på bussen som skulle ta oss till Åh stiftsgård. 

Dans i det härliga vädret. 

Aktiviteter utomhus. Vi spelade brännboll sen efter det spelade vissa fotboll. Jag stod bara och tittade på. 
Satt och frös på utsidan för vi hade stationer, 10 stationer och 5 grupper så det blev mycket väntan och sen gick solen ner och då frös man ihjäl typ... 

Sen va det festkväll. Och vi ledare hade agenttema! 
Jag och Tina! (Snodde bilden från hennes insta) 



Alla skulle ha hattar på sig! Snygga eller hur? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0