18 juni

Riskettan sög, gud va långtråkigt! Och hemsk! Dom visade massa filmsnuttar av vad som kan hända om man har druckit, stressad, ej har bälte osv när man kör. Usch gillar inte sånt. Efter åkte jag till Johan, kände inte för att åka hem. 

Idag har jag varit med Madde, det var riktigt mysigt! Saknat henne! Hade inte sett henne sen skolavslutningen. Vi åt glass och pratade. Sen hade jag körlektion, tycker det gick bra idag faktiskt! Lyckades att komma ihåg att titta i alla speglar och döda vinkeln, haha. 

Imorgon händer det spännande grejer! Uppdatering om det imorgon! 
Typ min första panorama bild.

Hade en mysig promenad med denna knasen idag också! En givande stund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0