2 juni

Idag sprang jag coopertestet i skolan, ett konditionstest typ. Man ska springa 2 km inom 12 min tror jag. Jag sprang det på 11.30 min. Är nöjd faktiskt! Har nästan inte sprungit alls detta året pga så mycket sjukdom så tycker jag ändå kämpade på bra! Det var stekande hetta också, gissa om jag var svettig sen haha. 

Sen har jag bokat en färgning och klipptid nästa tisdag. Behöver verkligen få bort min utväxt och få bort de slitna topparna även fast jag inte vill... Har ju fått så långt hår nu! Är jättenära min drömlängd som jag velat ha sen typ 7:an. Aja, håret börjar gå av av sig själv så det är väl dax, har inte klippt mig på ett år heller. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0