Fredagen den 13:e

Känner mig stressad på nåt konstigt sätt? Känner mig ledsen och nere. Vet inte varför. Nåt konstigt är det i alla fall. Men det går väl över över natten. 

Har haft en bra dag idag ändå. Va på brandstationen och fick släcka eld med en brandsläckare och använda brandfilt. Trodde jag skulle vara ensam men Adrian var där också! Vi fick en timmas rast mellan de två utbildningarna så då gick vi till Ica och köpte yoghurt sen till Adrian en snabbis sen ner till kommunhuset för nästa pass. Vi får betalt för denna dagen också, så det va ju grymt! 

Ikväll är det bara jag och pappa, Alice o mamma är i Stockholm för Alice ska på 1D konstarten imorgon. Imorgon blir det barnpassning. 
Detta kom jag hem till sen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0