23 mars

Galen helg alltså! Så jäkla härlig! I fredags va jag ju i Lisebergshallen och sjöng i kör, så jäkla mäktigt!! Ca 600 pers i kören! Vi va där hela dagen, från 14 till 19 då konserten började sen va den slut vid 21! Då fick jag skjuts av Hannas mamma (Hanna var där och sjung också) tillbaka till Stenungsund! Där släppte hon av mig hos Johannes som hade en liten födelsedagsfest! Jätteroligt! Kom hem vid halv 3 på natten. Sen va det lördag och min födelsedag!!! Mamma, pappa och Alice kom in och sjöng för mig vid halv 10. Sen var det fullfart att göra iordning inför släktkalaset! Hela släkten kom! Vi va runt 30 st! Åh va roligt det var!! Sen kom mina närmsta vänner vid 18, vissa kom tidigare och hjälpte mig göra iordning inför kvällen! Vi åt och hade paketöppning. Sen började annat folk droppa in vid 20 och efter det va det full fart hela natten! Det va lite kaos men det löste sig! Men man mår som man förtjänar idag asså, fyfan! Men det va det värt!! Idag va det städning hela dagen, jävlar va jag har städat!!! Tog mig bara hela dagen, men som tur va fick jag hjälp av några kompisar och mamma! Så nu är det äntligen rent igen. 
Här kommer det mesta av det jag fick:




Nästan allt jag fick av mina vänner! Taack så mycket alla underbara!! <3

Detta fick jag av min underbara släkt! 
Jag har en fuckigt iPhone 5s nu, hur sjukt är inte det?? Och jag spräckte min skärm på min gamla i natt så den kom perfekt! 
Hoppas ni har haft en lika rolig helg som mig! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0