25 mars

Vi hade prov idag i svenskan men jag sa att jag inte kunde göra det eftersom jag inte hunnit plugga, tänkte plugga hela söndagen men det hann jag ju inte pga att jag var tvungen att städa huset. Så hon ba: ja men då kan du göra det imorgon. Man ba jo men visst då hinner jag ju plugga mycket mer... Så nu har jag suttit och pluggat ända sedan jag kom hem vid halv 5... Segt asså! Men jag fick alla frågorna från provet av klasskamraterna så jag ska allt kunna det mesta nu! 

Der va ju våffeldagen idag också, men det blev inget sånt. Men det var pannkakor i skolan i alla fall! Fast vi ska kanske göra våfflor imorgon, jag och de kompisar som vill vara med! Nu ska jag nog sova. Godnatt
Hihi jag och Mia Skäringer!! 

Fick massa snap och såg massa bilder på insta på våfflor som folk hade lagt up... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0