Skola...

Nu sitter jag i skolan och har elevensval, jag har matte första passet till lunch... jävligt segt! Men jag jobbar inte så mke, men jag ligger ganska bra i matten ändå ;) Sen efters lunch har jag textilslöjd, jag hoppas vi inte måste göra ett nytt arbete utan att vi får fortsätta med det vi håller på med på den vanliga lektionen.
Lite onödig information som inte nån bryr sig om men aja ;)

Efter skolan ska jag till gina, eller jag ska hem först men sen åker jag och mamma in, så ska jag byta min tröja som jag köpte i söndags som har va sönder... det var bara en knapp som hade spruckit men ändå. Hoppas bara den finns här!
Jag lägger upp vad jag köpte i Söndags efter skolan :)
Nu måste jag jobba...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0