Sara is back in the game

Sara kom hem för ungefär en vecka sen men vi har inte hunnit träffats förens idag!
Jag åkte hem till henne vid 5 tiden då hade hon fixat en picknick korg med kladdkaka som hon hade bakat, melon, vindruvor och mer (drickan mer alltså, haha). Sedan gick vi ner till en brygga och satt där och fika och pratade! Det var jätte mysigt och solen lyste! Riktigt mysig kväll!! Sedan tog jag bussen hem vid 11 för min sista buss gick då...

Innan det idag så gjorde jag inte så mycket, satt ute och läste och sprang en runda. Måste verkligen ta tag i träningen igen! Den har blivit lite neddämpad (är det ens ett ord?!) nu under sommaren.
Godnatt gott folk! Haha

Juste glömde ju! Jag fick ett nagellack av Sara, lila glitter (hon tänkte på färgen, lila är min favoritfärg!) och några slags brödpinnar, eller nåt, som var jordgubbskränsdoppade! Smakade en och dom var jätte goda!! Tack bästis!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0