1 april

Redan april nu då! Jag tänker inte ens försöka skriva ett aprilskämt. Nope, kommer inte på något. 

Har haft en ganska mysig dag ändå, även fast jag var i skolan på min lediga dag. Den var mysig då jag slapp se en viss person. Okej, jag är taskig jag vet men man kan inte rädda alla som mamma sa. I skolan byggde vi scen till teatern som vi ska visa upp hela nästa vecka. Så det var mycket jobb. Vi har sytt träd, gjort löv, hängt upp träd. Hämtat grejer ute, inne i läskiga rum med spindlar, och klättrat högt, haha! Jag grät nästan (hade tårar i ögonen) och tappade andan när jag skulle in i rummet med spindlar, usch vad jag hatar dom... Ska se om jag kan ta kort på scenen när den är helt färdig! 

Efter "skolan" åkte jag till läkarn för att se om jag hade halsfluss, men det hade jag inte! Bara ett virus.. Så det är bara att vänta ut den. Sen gick jag till torget och mötte upp Madde, och vi mötte upp Johannes så åt vi på Eat. Johannes åt bara lite snabbt sen gick han. Madde och jag satt kvar ett tag och sen tittade vi i lite affärer och sen köpte vi glass och bara satt och pratade tills torget stängde. Det var verkligen jättemysigt! En perfekt eftermiddag. 

Nu måste jag öva på mina repliker.. 
Den omtalade kukglassen. Hade aldrig hört talas om den men Madde sa det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0