20 april

Har fått världens förjävligaste virus... Feber, ryggont, huvudvärk, hosta. Hade liknande förra året fast det var 1000 gånger värre då. Var sängliggande i 1 vecka, utan att kunna röra mig eller äta eller nåt. Nu kan jag röra mig hyfsat bra. Står helst inte så länge, då blir jag yr. Det sjukaste var att det kom över natten till fredagen. På fredagen mådde jag ändå hyfsat bra, hade lite rethosta men inget värre än det. Sen under natten kom allt annat. Sov över hos Carro då och på morgonen ringde jag gråtandes till mamma och bad henne hämta mig. Sov sedan hela lördagen. Fuck this asså! Det suger.  Men förhoppningsvis blir jag frisk efter detta. Har ju varit sjuk i ca 2 månader nu... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0