9 april

JAG KOM IHÅG BLÅBÄRSJÄVLARNA!! På andra föreställningen men ändå, tycker jag va duktig! Gick hyfast bra idag med tycker jag. Asså de här dagarna går typ ihop med varandra, gör typ samma sak varje dag känns det som. Fast det gör jag ju, i skolan iaf haha. Men jag tänker efter skolan, kommer hem gör mat och sätter mig i soffan och ser på serier typ. Hahah effektiva Alva. Men eftersom jag är sjuk så kan jag ju inte träna.. och skolarbetet har jag glömt helt och hållet typ. Måste börja på en svenska- och histora uppsats men vill inte. Den känns så svår plus att den inte ska vara inne på typ 4 veckor och duktig som jag är så börjar jag aldrig i tid utan får stressa i slutet.
 
Aja, vid 6 satte jag mig framför datorn och tänkte vara lite effektiv, började söka sommarjobb på kommunen men fastande på det personliga brevet. Kände att jag behövde hjälp av mamma så väntade tills hon kom hem, men så fort hon kom hem gick hon ut och sen när hon kom hem från det åkte hon igen. Men hon kommer nog snart hem nu så då få hon hjälpa mig. Sen tänkte jag fixa lite med banken skit men det behöver jag hjälp av pappa med men han är ute och grejar och han känns lite sur idag.. Så sitter och lyssnar på musik. Har hittat ett nytt band som jag älskar typ! Det är lite Paramore stuk på det, dom heter Icon for Hire och är ett rockband. ÄÄÄLSKAR den sortens musik!! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0