17 augusti

Igår va jag barnvakt för Elias och Filip. Vi åkte ner till torget för dom ville se Anton Ewald. Sen kom Madde så åkte vi hem till dom. Åt pizza, såg på film. Sen kom Johannes också. Sen va jag chaffis halva natten. Åkte 4 omgångar till stenungsön. Först lämnade jag morbror och hans fru på stenungsbaden. Sen nästa omgång va mamma, tredje omgången va faster sen sista var morbror igen när jag körde hem dom. Sen åkte jag hem. Så jäklar va jag körde igår. Imorgon blir det mer åkande, då ska jag, Carro, Linnea och Sara till Ullared!! 
Idag fyllde Elias 10 också, så va där igen idag på kalas. 
Jag och massa småttingar typ haha. Han var inte så bra faktiskt, och inte ligga snygg irl.. Synd haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0