20 augusti

Fan jag gjorde ett inlägg igår men den försvann.. Helvete! Aja, moving on. Kör en snabbrepris på vad jag skrev. Va ju på Ullared, fick köpt lite smått och gott bla hårfärg så nu är jag röd/lila/svarthårig, love it! 
Mina grejer ligger under de andras saker. 

Sen sov Johan över hos mig efter Ullared. Dagen efter gjorde vi lite hemliga grejer som ni får veta imorgon! 

Idag var der första dagen i skolan, JAG GÅR FAN SISTA ÅRET NU! Jag ska göra detta året oförglömligt!!! Efter skolan idag följde Becca och Sara med mig hem, vi åt pasta carbonara och pratade! Mys!! 
estetisk kommunikation lektion, då får man vara så här snygg! 

Idag fyllde bästa Carro 18 också!! Grattis till henne!! Love this girl. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0