7 augusti

Jag har fucknig körkort!! Shit va nervös jag var innan, jag kunde knappt sova och äta. Men allt släppte när jag satte mig i bilen och uppkörningskvinnan började prata med mig. Hon var typ bäst! Hon gjorde mig såå lugn under hela körningen. Vi pratade om allt möjligt typ! Sen när hon sa att jag var godkänd blev jag typ helt skakis. Haha shit va glad jag blev!! Firade genom att åka buss in till Gbg med Sara haha. Vi tittade lite i affärer och sen åt vi sushi! Sen när vi kom hem igen tog vi bilen och hämtade upp Carro och Johan och åkte till Linnea och Filip på Orust. Sen sov Carro, Becca och Filip över hos mig. Igår va jag på bio med Becca och Carro, vi såg 22 jump street. Asså dom filmerna är ju bara bäst haha älskar deras humor! Sen sov vi alla hos Beccis. Idag har jag jobbat i 2 timmar och nu ska jag bara slappa framför serier hela kvällen typ. 

Ska försöka bli bättre på uppdateringen! Vill kunna gå tillbaka själv och kolla vad jag gjort under året och sommaren! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0