8 december

Ja då var året snart slut. Som man nu ska skriva när året snart är slut "det har gått så sjukt fort"! Men det har det!! Varför går åren så fort, hinner inte med! Va fan ska jag göra efter jag har tagit studenten?! Vad händer med mitt liv då? 

Haha gillar denna bilden, vi ser så efterblivna ut!

Jag har i alla fall sökt jobb, så jag får se om jag får något. Hoppas! Behöver pengar om jag ska klara ta studenten haha. Men mitt liv ser pretty much ut såhär för tillfället: stress, plugg, musik (i skolan alltså), lite mer stress, pojkvän, söka jobb, beställa studentmössa, julklappar, knappt vänner pga stress o plugg, katter, ont i ryggen, illamående, huvudvärk, trött och sen lite mer stress på det. Vet fan inte ens vad jag är stressad över längre, allt typ. Jaja men det är bara att göra det bästa av situationen, tycker ändå det är en grej jag gör bra. Snart är det jullov iaf, skönt! Längtar tills jag kan börja slå in julklappar också, usch vad jag tycker det är mysigt! 
Ville

Måste bara berätta om min mysiga helg! Hade det mys med Johan, Carro, Filip och Linnea i fredags! Sen kom Madde o Johannes en snabbis också! Träffade Johannes igen efter 5 veckor. Han har varit i Sydafrika med skolan, hur coolt? 
Såg idol (för första gången detta året, gillar inte idol faktiskt), sen film och gottade oss med godis. 
I lördags åkte jag med Johan o hans mamma med till hennes pojkvän som bor i Smögen. Bakade, såg på film, var ute och gick i det fina vädret osv. Jättemysigt faktiskt! 


Visst blev det fint! Haha

Nej shit nu har jag skrivit mycket, nu ska jag återgå till stress o pluggande... Nk prov imorgon, jippi! 
Glad ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0