20 juli

Ska summera lite fort vad jag gjort det senaste. I torsdags åkte jag till Filip efter jobbet, vi åt och pratade. Sen åkte vi till kyrkan för att lyssna på sommarteamet som hade "avslutningskonsert". Åh va duktiga dom var!! 
Fredags: jobb sen va jag med Madde, sen åkte vi till Johannes och grillade med Carro och Johan och sen kom 2 till. På lördagen sov jag läääänge sen solade och badade jag sen övningskörde jag till Orust och hämtade Linnea och Becca sen tältade vi! Madde, Elin, Lina o Angelica var med ett tag också. Linnea blev sedan sjuk på natten och spydde och så, så det var riktigt tråkigt! Idag har jag solat lite och badat och pluggat teori. 

Duktiga människor! 







Imorgon väntar jobb så ska upp halv 6 som vanligt. Men det är sista veckan nu!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0