5 juli

I torsdags efter jag hjälp mormor mötte jag upp Madde så gick vi och handlade tacos! Sen mötte vi upp Filip vid färjan och sen drog vi hem till mig och gjorde mat. Lite senare kom också Sara och Carro. Sara och Madde åkte hem vid halv 11 men Filip och Carro sov över. Nästan dag åkte jag på HLR (hjärt- och lungräddning) utbildning. Sen vidare till mormors 70 års "fest". Alla dessa människor som ba "dig såg jag senast när du var sååå häääär lite" man ba "ingen aning vem du är men jag är glad ändå" haha. Sen hämtade Madde, Johannes och Jennifer upp mig så gick vi på sundanatta ett tag sen gick vi och åt på Ti amo med 2 av jennifers kompisar också. Myspys! Sen åkte vi hem till Johannes och spelade sällskapsspel. Idag har jag jobbat lite hos grannen i deras trädgård, sen får jag se vad jag gör ikväll. Lutar mot familjemys bara för dom åker imorgon och är borta i 1 vecka. 

Haha tyckte denna var rolig. 



Det här är vad jag ska göra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0