11 juni

SOMMARLOV! Va i skolan från halv 9 och sjöng med kören på 1:ornas avslutning och på 2:ornas spelade vi och sjöng 3 låtar med musiken. Gick hyfsat bra ändå tycker jag, ena låten gick för fort dock och en annan vet jag inte om jag hittade min stämma på menmen. Skyller på musiklärarn som inte lät oss ha genrep på låtarna idag. Efter skolan åt jag, Carro, Linnea, Sara, Filip, Becca och andra Linnea på thaien. Sedan åkte jag och Filip med till Carro och så gosade vi tills de andra kom igen. Sara kom inte dock. Så grillade vi och så. Vi var tvungna att åka hem ganska tidigt, Carro ska jobba i morgon vid 10 och jag ska till tandläkarn då också. Så inget party party för oss idag. 

Känner att det blir ganska fullt upp nu till på söndag. Men det är väl roligt det med. 



Grillning på g.
<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0