30 juni

Har inte orkat/hunnit/tänkt på att blogga nu det senaste. Min katt dog i torsdags (tror jag det var). Min fina Nilsson.. Denna känslan är inte rolig asså. Ser han typ hela tiden men sen kommer jag på att han är borta. Men vi ska skaffa kattungar igen! Eller försöka, vi har slutat ge Ester p-piller iaf. När någon dör föds något nytt, right? Annars dessa dagarna har jag umgåtts med vänner, övningskört och lite så. Va på bio i onsdags och såg The fault in our stars, usch va bra och fin! Kändes som jag satt och grät genom hela filmen. Man var helt tom efteråt, jag ville bara gå hem och lägga mig i sängen och gråta tills jag somna typ haha. 

Kissemissen min❤️





Detta var en mysig kväll med dessa två, vi cyklade från Carro till mig och tillbaka igen. Stannade och tog lite mysiga bilder påvägen. 

Nästa vecka börjar jag jobba i gästhamnen så jag hoppas på sol och fint väder denna veckan, kommer säkert inte hända. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0