30 mars

Igår va jag ju på fest som sagt. Men tydligen va jag inbjuden på en annan också så jag, Linnea, Sara och Elin drog dit vid 10. Den var okej. Mycket folk som jag inte kände så jag kände mig lite misplaced. Men jag dansade på haha. Fick sen skjuts hem av Loke vid typ 1. 

Idag ska jag sitta ute så mycket som möjligt, läsa min bok som jag aldrig hinner med att läsa och plugga in repliker. Vi har bara denna veckan kvar sen har vi uppvisning!! Kom på att jag har massa böcker nu som jag vill läsa och jag har inte kommit alls långt i den jag läser nu, Beautiful Creatures 2, och den är på lite mer än 500 sidor... + att den inte ens är bra nu så det går segt fram. 
Ha en fin söndag! 
Alice och jag gjorde tacos innan jag åkte, därav köttfärsen haha. 



Många toalettbesök blir det.








Kommentarer
Postat av: Nea

HAHAH bilden på oss, ser ut som att jag har mustasch!!

Svar: HAHAHA men du är fin ändå :*
Alva Bergener

2014-03-30 @ 19:55:33
URL: http://neiaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0