.

Hela jag luktar typ...kaka, eftersom jag har bakar idag. Brownies blev det, mamma hade något recept på nån efterrätt som hade browniebotten. Så det kommer nog bli jättegott! 

Ikväll va det bara jag och Alice hemma. Mamma och pappa var hos min faster och åt så Alice och jag gjorde pommes och kyckling och såg på film och hade det mys!  

Imorgon ska jag färga håret! Det behövs! Har ganska mycket utväxt, fast denna färgen har varit väldigt bra för min utväxt har inte synts jätte mycket! Men nu köpte mamma den jag hade första gången jag färgade det så nu kommer det antagligen bli en annan nyans. 
Har inga roliga bilder... Men Johans hund är ju bara för söt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0