Nighty night

Åhh äntligen helg!! Behöver verkligen det! Är ju så galet trött hela dagarna! Men kom på varför, för att jag inte fick mycket sömn förra helgen. Party party hela helgen. Men imorgon får jag äntligen sova ut hur lääänge jag vill!!

Ikväll var en lugn kväll. Åt god mat med familjen sen gick jag och Alice upp och tittade på film, The to do list. Asså vet inte vad jag ska säga om den, har en liten hat-kärlek för filmen. Skrattade mycket men den var bara allmänt konstig haha. Ångrar inte att jag såg den i alla fall. Imorgon får jag se vad som händer, på kvällen ska jag iaf iväg på typ fest, så det ska bli kul. 
Nu ska jag sova, godnatt. 

Här kommer dagen i bilder:







Använde min skinnjacka för första gången i år idag! En aning senare än alla andra, men så är det när man är en isbit hela dagarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0