1 maj

Herregud, 1 maj idag! Nu är det inte långt till sommarlov! Måste se till att få sommarjobb bara. Annars vet jag inte vad jag tar mig till. 

Igår va det ju Valborg, fira i våren. Tyckte dock inte att vädret ville fira in den med oss.. Men det var en mysig kväll ändå. Madde, Carro, Johan, Daniel, Johannes, Adrian och Jessika kom hem till mig och så gick vi ner och grillade vi stranden. Senare på kvällen började det blåsa och var kallt som in i helvete så vi gick hem till mig och bara låg och pratade i mitt rum innan vi gick och la oss. Idag åkte jag och Alice in till Göteborg och shoppa. Fick inte köpt så mycket (jag är hopplös på att köpa kläder) men en fin sommarklänning och ett "maglinne" (linnet kostade 30 spän!!) blev det i alla fall. Men vi hade det mysigt i alla fall, fikade och så. 

Nu ska jag snart sova och imorgon blir det först bio, Divergent, sen blir det myskväll med nästa alla tjejerna hos Beccis! 
Breaking the law.

Alla fina framför brasan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0