19 maj

Idag hade jag engelska nationella muntliga. Tyckte det var svårt... Ämnet var språk, och det är ju så brett typ. Skulle typ berätta om språkkultur eller nåt. Haha minns inte! Har redan förträngt det. 

Asså jag gillar verkligen att vara i skolan ibland. Har börjat trivas jättebra där nu. Inte med lektionerna och det utan att jag får träffa alla mina kompisar hela dagarna. Det är ganska underbart och så mycket bättre än att sitta hemma i min ensamhet. Men jag längtar stört mycket till sommarlov!! Åh va det ska bli skönt! 
Det bästa på dagen är när jag får lägga mig i sängen och titta igenom alla bilder från dagen. Hittar många roliga ibland, haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0