22 maj

Idag hade vi matte nationella. Ja gud va bra det gick...! Svarade på kanske hälften av uppgifterna på första delen (17 frågor var det allt som allt) och på andra delen svarade jag inte på någon (8 frågor allt som allt).. Jo förresten svarade på en, men det var en sån där "välj mellan A, B, C eller D". Så lär ju få F på provet haha. Men jag hoppas jag får göra kompletterings uppgifter. För vill inte ha F i kursen. Vill inte behöva gå om den till hösten!! 

I tisdags va vi på filminspelning igen. Jäkligt varmt, varmare än sist gång men åh så roligt! Igår va jag och Sara på bio, The other woman såg vi, riktigt bra! Rekommenderar den verkligen. Sen gick jag hem från Stenungsund kl 9 på kvällen. Shit va varmt det var då, typ 20 grader så det var en skön promenad. Och idag har vi varit och firat min faster på kvällen. 

Nu ska jag se på film och njuta av att jag inte har någon skola imorgon! 
Ser ni den tröjan eller? Fattar ni om det var varmt med den i en liten lokal med massa människor i + dans på det. 



Vad gör Sara? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0