25 maj

Min lärare ringde mig i fredags och sa att det inte gick så bra på matte nationella, fick F för att vara kort. Men ska göra ett komplettering prov på onsdag. 

I fredags träffade jag Carro, Johan och Daniel på dagen. Vi va ute och gjorde allt möjligt typ. Sen på kvällen va vi hos Johannes med Madde också. Johan dissade oss då, han ville inte vara med oss. Lördag blev det lite plugg, övningskörning och kalas för kusinen som fyllde 7. På kvällen åkte jag till Elin och där va vi lite folk! Mysig kväll med spel och så. Åkte hem vid halv 4, mådde piss då.. Mådde illa och hade huvudvärk. Huvudvärken har håller i sig hela dagen idag också. Så det enda jag har gjort idag har varit att sova, se på film och serier medans jag försökte plugga matte. Imorgon har jag 1 lektion så det är skönt! 



Sexiga hahaha
Älskar denna bilden! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0