Gillchill

Rubriken-bara för att det rimmade. 

Ikväll va jag, Alice, Carro, Johan, Adrian och Madde och Johannes (dom va där en jättekort stund) nere vid vattnet. Vi gjorde upp en eld och hade det mys! Nu har dom nästan precis åkt hem och jag ska nog snart sova. Imorgon ska jag övningsköra med mamma till Uddevalla antagligen. Det är skönt, såklart, att vara långledig men jag kan inte hjälpa att längta lite till skolan. Jag gillar dessa sista dagarna innan sommarlovet. Det händer typ inget i skolan och man kan ha sommarkläder på sig nästa. Det är en mysig känsla på något sätt. Alla känns så glada, upprymda typ. Sen tycker jag de sista veckorna nu är helt onödiga i skolan också för betygen är nästan satta och man har inget att göra ändå. Men gillar att umgås med klassen så då gör det inget. 

Sov gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0