8 oktober

Asså jag suger på att blogga men vem bryr sig? 


Jag har haft massa inlämningar denna terminen och jag har legat efter med ALLA (och då överdriver jag inte) men nu äntligen börjar högen minska. Dock har dom inte varit så bra men men. Minns inte vad jag gjort det senaste, vart med Johan en del. Massa 18 års fester på Orust och lite så. På fredag har jag naturkunskaps prov, kommer antagligen få F på det. För vi har världens sämsta lärare så jag har inte lärt mig ett skit på lektionerna. Aja, livet går vidare. Sen har jag magkatarr också för allt skolarbete och det är ju kul! 

Nej nu ska jag plugga, fast ska nog först ta en dusch! Fryser som fan!



Sara och jag hade en mysdag igår, pluggade, pratade, åkte till affären och såg på Portkod 1525 som äntligen har börjat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0