19 september

Sitter nu i skolan och väntar på att jag ska ha min sånglektion kl 9. Börjar egentligen 10 idag men hon la min sång här idag. Jaja det är helg snart iaf! Jag är förkyld så vi får väl se hur detta går. Va hemma från skolan igår, kände förkyldningen komma och jag hade haft ont i huvudet i 3 dagar. Så satt och såg på Desperate housewives hela dagen typ. Senare åkte jag till Carro för hon skulle färga håret på mig, skulle egentligen hem efter men blev inte att jag åkte hem förens vid 22. Madde var där och så träffade vi Johan också lite senare. Ikväll ska jag till krogen med lite folk, bland annat Carro. Det är hennes första gång ute! Och imorgon är det födelsedags fest för Adrian! Så det blir mycket festande nu för tiden, nästa helg ska jag på fest igen. Men det är ju kul! 
På bussen till festen förra veckan

"Ta kort på mig, ta kort på mig när jag sitter på toan" hahah Sara

Nästa vecka kommer lille Ville flytta hem till oss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0