29 september

Asså jag gör allt nu för att inte plugga. Jag har inte kommit igång med pluggningen denna terminen, fan asså! Kommer jag ens få bra betyg detta året.. Kämpa för fan Alva! Historian som jag sitter och pluggar på nu skulle vara inne igår egentligen. Men det var tydligen många i klassen som inte hade lämnat in den. Sen har jag en engelska uppgift som skulle vart inne för typ en vecka sedan som jag inte har gjort heller. Sen har jag prov på torsdag, sen nästa fredag också. Sen ett arbete i svenskan som ska vara klart v. 42, då ska jag ha läst en bok sen låtsas att jag har vart på en intervju med författaren. Och den författaren ska ha levt någonstans mellan 1830-1870, valde Jane Austin och hennes böcker finns på film så jag ska se filmen istället haha. Röv på allt skolarbete asså. 
 
Min mobil är inne på lagning, skrev jag det i det förra inlägget? Aja, dom sa att jag skulle få tillbaka den idag (antagligen) men nej, den var inte klar. Men imorgon ska jag in och hämta den då. Sen har jag skadat mitt nyckelben så det gör svin ont när jag gör olika rörelser med armen/axlen. Men det var fullt på läkarhuset, dom hade inte ens tid att svara i telefon så jag får väta tills imorgon med att åka dit. Bra dag asså! Men vi fick sluta tidigare, det var en positiv sak med dagen i alla fall! 
 
Kom på en sak nu, varför är det så enkelt att skriva vissa grejer, icke skolrelaterade saker? Har nästan skrivit mer här i detta inlägget (som tog typ 5 min att skriva) än i min historia uppgift som jag började med förra veckan eller nåt?! Orkar inte. Aja nu ska jag försöka skriva på den så jag kan skicka in den så jag kan se på Desperate Housewives sen ikväll! Puss hej, majspastej. 
Bild i repris (en bra en dock!) för skriver från datorn. Men här var det sommar och det enda bekyret just denna kväll var vad jag skulle ha på mig. Vill ha sommar, gillar inte hösten och vintern... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0