9/11

Har varit jättedålig på att blogga det senaste, men varken läser bloggar eller skriver här. Menmen, kanske kommer igång igen. 

Idag är det 11 september och det var 13 år sedan attackerna mot twin towers hände. Fyfan vilken hemsk dag det måste ha varit för alla där, usch! Jag har iaf haft en mysig dag idag, slutade 10.10 idag. I vanliga fall slutar jag 10.45. Åkte hem till Carro och gjorde god mat sen gjorde vi typ inte ett skit i 2 h tills Johan kom. Åkte och handlade vindruvor o kesella och åkte sedan tillbaka till Carro och såg Desperate houswives. Ska nog börja se på den serien! Sen åkte jag o Johan hem vid halv 9. 

Imorgon är det fredag igen! Fyfan va skönt. Då ska jag festa på fredag sen på lördag ska jag sova hos Johan. Myspys! 

Haha översta bilden är från i sommras sen kom vi på oss själva att ta en likadan idag! Haha
En mysig bild som jag snodde av Sara (förlåt, hoppas det var okej!) som är tagen i sommras. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0