Last good bye

Tänkte ta och slänga in ett inlägg innan jag ska sova. I lördags hade Alice halvt släktkalas, det vara bara för mormor o Bernt och farmor o farfar. Vi åt kräftor och hade det mys. Hade tråkigt senare mot kvällen så tog bilen till Johan. Vi såg på film sen orkade jag inte åka hem så sov där.


Nemokräfta haha



Idag var en bra dag faktiskt! En lärare jag verkligen inte gillar var faktiskt okej idag, antagligen första och sista gången. Efter skolan åkte jag och Adrian med Johan hem, åt hamburgare och dom spelade Xbox och lite så. Sen gick jag hem från stationen, min buss skulle inte gå förens om 40 min så orkade inte vänta och det var fint väder så why not! Imorgon slutar jag halv 1 så det är grymt. Godnatt 

Såg denna mysbilden på mina fina tjejer när jag kom hem! O massa andra 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0