Dag 10

hahh oh shit jag har ju helt glömt bort det där med dag 1, 2 & 3 osv :O Men aja ingen som bryr sig ändå xd men här kommer iaf den sista ;D

skriv om 1 person som betyder mycket för  mej

Hmmm... det finns så många som betyder så mke för mig! Min familj, mina kompisar, mina djur (inte för att dom är människor men det skiter jag i), min släkt! Alla finns där för mig, speciellt min familj och mina djur, okej kanske inte råttorna men Frasse och Ester och Zodi när hon levde. Älskar er allihopa och hoppas att ni kommer finnas kvar in mitt liv tills jag dör!

Jag vet att jag inte är så bra på att uttrycka mig och skriva långa fina dikter men jag hoppas ni förstår hur mke ni betyder för mig ävan fast vi bråkar och så men det gör man, alla gör det! och om vänskapen var äkta blir man sams igen! puss på er alla min söta vänner och min familj! <3

Kommentarer
Postat av: Sara Tunvald

Jag älskar dig Alva!

Tänk att vi har känt varandra i typ 14 år!

Och att vi liksom inte släpper varandra, det kan gå i svajor, men som du säger så gör det de för alla mänskliga varelser!^^

Det är någonting mellan dig & mig som för ihop oss,

redan som små.

Vi har ngt ingen annan har, våran humor, våra stunder då alla skulle kollat snett på oss, haha det finns så mkt!



Och jag tycker det är jätte kul att båda vi är med i kyrkan! Där gör vi saker ingen annan är med om, det är synd att inte så många får uppleva de, kvällsandakterna är helt underbara och man känner sig så betydelsefull på ett sett och med allt gott folk där känner man sig aldrig ensam<3



Spanien, jag minns att jag först inte vågade,

men med dig och din familj känner jag mig liksom säker & trygg, inget gick fel och allt var verkligen perfekt!<3



Nu måste jag sova, haha men jag vill bara säga att jag saknar dig jätte mkt och jag ser fram emot gbg och nyårslägret, och jag vill se på film med dej och mysa, jag saknar det...



Puss & kramar från din Sara

<33

2011-12-19 @ 23:06:29
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0